"אלספה", המותג המוביל את שוק האומגה 3 בישראל, עולה בקמפיין חדש במסגרתו מתקיימת פעילות הסברה וחינוך להעלאת המודעות לצריכת אומגה 3.
הקמפיין בעלות של כ- 2 מיליון שקלים יעלה בטלוויזיה,רדיו ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום חברון זלצמן שביט ויימשך כ – 3 שבועות.
בנוסף,ילווה הקמפיין במבצעים אטרקטיביים בבתי המרקחת, בתי הטבע ורשתות הפארם.
במסגרת הקמפיין מושק גם "המבדג של המדינה", שאלון לבחינת הצורך האישי של כל אחד ואחת מאתנו באומגה 3.
טל נוז'יק מנהלת המותג: "אלספה הינו המותג המוביל את שוק האומגה 3 בארץ ובתור מובילי השוק אנו מרגישים שזו חובתנו לפעול להעלאת המודעות בצריכת אומגה 3 ".
במסגרת הקמפיין, מתקיימת פעילות להעלאת המודעות לצריכה יומית של אומגה 3 בהתאם להמלצות ארגוני בריאות בארץ ובעולם.
ד"ר אולגה רז, גורו התזונה ומי שנחשבת כאוטוריטה מקצועית בתחום, נבחרה להעברת מסרים בריאותיים בדבר חשיבות אומגה 3 לכלל האוכלוסיה.
הקמפיין מורכב משני חלקים,בטלוויזיה – קמפיין תדמיתי שמציג את אלספה מקס מוצר הדגל של סדרת אלספה, ברדיו ובאינטרנט קמפיין הסברתי להעלאת מודעות של אומגה 3 שאותם מעבירה ד"ר אולגה רז.