חברת "אלפא קוסמטיקה" מכריזה על מהלך של השקה מחודשת לסדרת DNAge מבית NIVEA. DNAge הינה סדרת טיפוח ייחודית לטיפול במניעת הזדקנות עור הפנים.
השקת סדרת DNAge של NIVEA, תלווה בקמפיין פרסום נרחב הכולל קמפיין טלוויזיה בערוצים המסחריים, קמפיין עיתונות ופעילות בנקודות המכירה. הקמפיין הנו קמפיין בינלאומי אשר עולה השבוע, ומתקשר את המסרים הייחודיים בסדרת הטיפוח,במסגרת הסרט אם ובת בסיטואציות בה הן נתפסות כבנות אותו גיל בשל מראה עורה הצעיר של האם.
במקביל לקמפיין הפרסומי תמקם "אלפא קוסמטיקה" ברשתות הפארם מעמדי מכירה חדשניים ממותגי NIVEA לקבלת בולטות מותגית ולהעברת המסרים הפרסומיים מהמדיה לנקודת המכירה. בנוסף, תתקיים פעילות קידום מכירות אשר במסגרתה דיילות קוסמטיקה מקצועיות יציעו לצרכנים להתנסות במוצרים תוך כדי הדגשת המסרים המרכזיים המהווים את חדשנות הסדרה.
הדס הוס, מנהלת שיווק "NIVEA": "סדרת DNAge של NIVEA מהווה פריצת דרך משמעותית בתחום הקוסמטיקה לפנים, וזאת הודות לטכנולוגיה חדשנית בה נבדקה מולקולת ה- DNAוהשפעתה על העור. אנו צופים כי בעקבות ההשקה המחודשת נגדיל את נתח השוק בקטגוריה בכ-3%"
הדס הוס, מנהלת השיווק של המותג "NIVEA" , מוסיפה: "בהשקה המחודשת אנו מרחיבים את סדרת המוצרים ומוסיפים תחת הסדרה המקצועית הזו גם מוצר טיפוח פנים לגברים המבוסס על אותה טכנולוגיה ומותאם לעור הפנים של הגברים".
שוק טיפוח הפנים העממי, מוערך בכ-300 מיליון ₪, כאשר הקטגוריה גדלה ב – 11% בשנת 2007. המותג ניוואה ויסאז' מחזיק 8% נתח שוק. שוק טיפוח הפנים לגבר מוערך ב – 20 מיליון ₪, המותג ניוואה מוביל אותו עם 38% נתח שוק.
סדרת DNAge הינה סדרת הטיפוח הראשונה המגנה על ה– DNA מנזקים חיצוניים, נלחמת בהזדקנות העור, מטשטשת קמטים וממצקת את העור, המוצרים בסדרה בעלי מרקם קליל וייחודי ובניחוח עדין ורענן. מעניקה עור חלק, מוצק וצעיר. סדרת הטיפוח הייחודית, פותחה בטכנולוגיה מתקדמת לאחר מחקר מעמיק ומקיף במעבדות NIVEA ומהווה פריצת דרך בתחום הקוסמטיקה. במחקרים אלה נבדקו הנזקים הנגרמים ל– DNA והשפעתם על העור. עוד עלה במחקרים כי שילוב שני רכיבים, חומצה פולית וקריאטין, יעיל והכרחי בהגנה על העור מנזקים סביבתיים ונזקי קרינת השמש.