"אצלנו גלידה זו גלידה" : "פלדמן" משקיעה למעלה ממיליון ₪,בקמפיין פרסום בטלוויזיה

חברת הגלידות הותיקה, "פלדמן" (מאז שנת 1945) עולה עם קמפיין פרסום בהיקף של כמיליון ש"ח למיתוג מחדש של סדרת הגלידות 'בליסימו'.



הקמפיין יעלה בתחילת חודש יוני וימשך כשבועיים ימים במהלכו ישודרו למעלה מ-300 חסויות בערוצי הטלוויזיה המובילים: ערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 9.



בנוסף תשקיע 'פלדמן' במבצע רחב היקף שיכלול דיילות במאות נקודות מכירה בכל רשתות השיווק הגדולות ומבצע עומק לצרכן הסופי, במסגרתו יוצאו 2 מארזים משפחתיים ב- 25.99 ₪ בלבד.


כמו כן כל משאיות החברה יעברו שילוט מחדש שיתמוך בקמפיין הפרסומי.



הקמפיין יחשוף את הסדרה המציעה גלידה בניחוח איטלקי תחת הסלוגן: "אצלנו גלידה זו גלידה".



לדברי חיים הובר, מנכ"ל גלידות פלדמן: "החלטנו לצאת בקמפיין פרסום, בזכות הגידול במכירות שאנו חווים בשנים האחרונות. פיתוח סדרת הגלידות המחודשת של 'בליסימו', נעשה בעקבות מחקרי שוק שבוצעו ע"י חברת מחקרים- אינסייט (מידע שיווקי). לאחר בחינת התוצאות הוחלט על הגדלת האריזות ל – 1.3 מ"ל (650 גרם), כך שיתאימו לחוויה משפחתית. עיצוב האריזה הוחלף אף הוא ומאופיין בגוון קרמי בשילוב צבעים עזים של שחור, צהוב, אדום, ירוק, כחול ועוד, אלה מעבירים את המסר של הניחוח האיטלקי, עם מורשת של 60 שנות יצירה בתעשיית הגלידה".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל