"בארכה", מותג מזון חדש בשוק המזון הישראלי, המתמחה במזון ערבי אותנטי, אשר הושק לאחרונה, על ידי רושדי תעשיות מזון, עולה בקמפיין חדש המתמקד ברטביי הטחינה הייחודיים של החברה ובגל שני לקמפיין הטחינה הגולמית ומוצרי החלבה.
סדרת הסרטונים תעלה, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, החל ממחר (יום שלישי 17.4.07) בטלוויזיה ובעיתונות למשך כשלושה שבועות.
לדברי קטי כהן, מנהלת השיווק של מותג "בארכה": "הקמפיין החדש לרטביי הטחינה מדגיש את ההצעה הבלעדית של מותג בארכה- רטביי טחינה איכותיים מוכנים לשימוש ישירות מהבקבוק, המתאימים במיוחד לתקופת המנגלים והפיקניקים של האביב ויום העצמאות."
"כמו כן", מוסיפה כהן, "הגל הנוסף המתמקד במוצרי הטחינה הגולמית ומוצרי החלבה של בארכה תפקידו למצב את המותג האותנטי ברוח חזון המותג ולהביא את האותנטיות של מגוון המוצרים מתרבות המזון והאירוח הערבי לכל בית בישראל ".
הקמפיין מתמקד בסדרת סרטוני אנימציה בהם המוצרים הופכים לכוכבי תרבות המזרח בדגש על סממני התרבות האתניים עם צלילים, צבעים וריחות ססגוניים ומזרחיים. החל מאריזת טחינה שהופכת לרקדנית בטן ואריזה ההופכת לדרבוקה אתנית לצלילי תיפוף, ועד לאריזת חלבה שהופכת לעוד.