"בארכה" מותג המזון הערבי עולה בקמפיין חדש לישראליים


"בארכה", מותג מזון חדש בשוק המזון הישראלי, המתמחה במזון ערבי אותנטי, אשר הושק לאחרונה, על ידי רושדי תעשיות מזון, עולה בקמפיין חדש המתמקד ברטביי הטחינה הייחודיים של החברה ובגל שני לקמפיין הטחינה הגולמית ומוצרי החלבה.



סדרת הסרטונים תעלה, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, החל ממחר (יום שלישי 17.4.07) בטלוויזיה ובעיתונות למשך כשלושה שבועות.



לדברי קטי כהן, מנהלת השיווק של מותג "בארכה": "הקמפיין החדש לרטביי הטחינה מדגיש את ההצעה הבלעדית של מותג בארכה- רטביי טחינה איכותיים מוכנים לשימוש ישירות מהבקבוק, המתאימים במיוחד לתקופת המנגלים והפיקניקים של האביב ויום העצמאות."



"כמו כן", מוסיפה כהן, "הגל הנוסף המתמקד במוצרי הטחינה הגולמית ומוצרי החלבה של בארכה תפקידו למצב את המותג האותנטי ברוח חזון המותג ולהביא את האותנטיות של מגוון המוצרים מתרבות המזון והאירוח הערבי לכל בית בישראל ".



הקמפיין מתמקד בסדרת סרטוני אנימציה בהם המוצרים הופכים לכוכבי תרבות המזרח בדגש על סממני התרבות האתניים עם צלילים, צבעים וריחות ססגוניים ומזרחיים. החל מאריזת טחינה שהופכת לרקדנית בטן ואריזה ההופכת לדרבוקה אתנית לצלילי תיפוף, ועד לאריזת חלבה שהופכת לעוד.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)