"גדעון קוסמטיקס",משווקת אינדולה, יוצאת בקמפיין להשקת ה- Rapid Color

אינדולה, המשווקת בישראל ע"י חברת גדעון קוסמטיקס, יוצאת בקמפיין, בתקציב הנאמד בכ- 1.5 מיליון ₪ להשקת ה- Rapid Color, צבע שיער למספרות ב- 10 דקות בלבד – פריצת דרך מהפכנית עבור מעצבי השיער ולקוחותיהם כאחד.



לדברי אסף גרינברג: "הסדרה החדשה ממצבת את אינדולה כחדשנית, מתקדמת ומובילה בתחומה. היא מיועדת ללחוץ את הזמן ולהעניק ללקוחות הקצה את שירות הצביעה והתוצאות המגיעות להם בזמן שנדרש להם ליהנות מכוס קפה! בנוסף למותג חשוב להדריך ולתת את הכלים הטובים ביותר למעצב השיער, לניהול יעיל ורווחי של העסק שלו. אינדולה, כמותג מוביל ועדכני, עושה את כל הדרוש למצוא את דרכים לעזור למעצבי השיער, לנהל את העסקים שלהם בצורה חכמה ואפקטיבית יותר".



עוד הוסיף גרינברג כי: "על מנת להעביר ערכים אלו, בחרנו בקמפיין תדמיתי ומכירתי, המדבר על ניהול זמן נכון, הן ללקוחות הקצה והן למעצבי השיער, מתוך מטרה למצב את אינדולה כפורצת דרך בתחומה".



במקביל לקמפיין ולפעילויות הקד"מ, יגיע לישראל קלוד פסקל, מנהל פיתוח המוצרים הראשי ומנהל הדרכה בכיר בקבוצת הנקל, גרמניה, שיסייע לנציגי החברה בישראל, במהלכים השונים להטמעת המוצר בשוק המקומי.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)