"ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצאת בקמפיין שיווק בתקציב של כ-2.5 מיליון ₪

חברת "ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצאת בקמפיין שיווק נרחב לסדרת ג'ל הרחצה החדשה- JOHNSON'S PURE.



הקמפיין ימשך כ-3 שבועות ויכלול סרטוני טלוויזיה, מודעות בעיתונות ובאתרי האינטרנט, פעילות קד"מ ופעילות בנקודות המכירה ובנוסף קמפיין יחסי ציבור. חב' "ג'ונסון אנד ג'ונסון" השקיעה בקמפיין הפרסום כ-2.5 מיליון ₪.



משרד הפרסום: ראובני-פרידן.





אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל