"ג'ונסון אנד ג'ונסון" ישראל יוצאת בקמפיין אינטראקטיבי על מגוון עדשות המגע ממותג ACUVUE

חטיבת הראייה של "ג'ונסון אנד ג'ונסון" ישראל יוצאת בקמפיין מושקע לעדשות המגע החד-פעמיות ACUVUE®, המדגיש את התועלת הגלומה בהן לפעילות ספורטיבית. ההשקעה בקמפיין נאמדת ב-1.5 מיליון שקל, כאשר רובו של הסכום – 1.2 מיליון שקל – מוקדש לפעילות אינטרנטית אינטראקטיבית. על הקמפיין מופקדת חברת האינטראקיב היי לייט ועל הקונספט משרד הפרסום "חברון זלצמן".


הקמפיין יעלה לאוויר ב-15 במרץ ויימשך כחודש וחצי. במסגרת הקמפיין חמישה סרטונים קומיים בהפקת חברת H&H הפקות (בבעלות נועה הירש ומירב הראל), יועלו לאוויר בזה אחר זה במשך שלושה שבועות. כל הסרטונים מתארים סיטואציות מצחיקות – שלוש מהן במהלך פעילות ספורטיבית – שאליהן נקלעים מרכיבי משקפיים לאחר שהורידו את משקפיים. הגולשים יתבקשו לדרג את הסרטונים המוצלחים ביותר מבחינתם, כשביניהם יוגרלו פרסים יקרי ערך מתחום הספורט מתנת מצמן את מרוץ גו אקטיב ומגה ספורט. הקמפיין יושק באתרים מובילים כמו:ynet, walla, facebook, youtube ועוד, בעיתונות ובמדיות ייחודיות


המהלך כולל שיתופי פעולה תוכניים ומסחריים של "ג'ונסון אנד ג'ונסון" עם גורמים מובילים בעולם הספורט בישראל – רשת מועדוני הכושר "גו אקטיב", רשת חנויות האופניים "מצמן את מרוץ", רשת מגה ספורט, פסיכולוגית הספורט מיכל יערון ואתר האינטרנט "SHVOONG", הממקד אליו את קהילת העוסקים בריצה, טריאתלון, ניווט ופעילויות ספורט outdoor אחרות.


שירלי וייס דגני, מנהלת עסקית של "ג'ונסון אנד ג'ונסון ויז'ון קר" ישראל: "מספר האנשים בישראל העוסקים בפעילות ספורטיבית בשעות הפנאי עולה משנה לשנה ומגיע למעל שני מיליון איש. זו קהילה עצומה, עם נוכחות חזקה בזירות שיח באינטרנט. החלטנו לרתום את היתרון המובהק לספורט לשימוש בעדשות מגע בכלל ובעדשות ACUVUE® בפרט לטובת קמפיין ממוקד בקהילה זו, תוך יצירת חיבור תפיסתי ברור ועדכני בין עדשות מגע ופעילות ספורט/אקסטרים/outdoor. חיבור זה, אנו מאמינים, ייתן ערך מוסף עבור מרכיבי משקפיים בעת בצוע פעילות ספורטיבית ויעצים ערכים שהמותג ACUVUE מחובר אליהם, כמו נעורים, אופנתיות, בריאות ואיכות. למהלך פוטנציאל שיווקי עצום: די בצירופם של אחוזים בודדים מהעוסקים בספורט למעגל צרכני עדשות המגע כדי להגדיל את שוק עדשות המגע בעשרות אחוזים".


שוק עדשות המגע בישראל מגלגל כ-190 מיליון שקל, במונחי מחיר לצרכן, כשמספר המשתמשים בעדשות המגע מוערך ב-250 אלף. השוק מחולק ל-55% חנויות פרטיות ו45% רשתות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן
נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM