חברת גורי יוצאת לקראת החורף במהלך שיווקי נרחב למוצרי סדרת סוכרה דיאט. הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות היומית, ומגזינים מובילים בעלות כוללת של כמיליון וחצי ₪, באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי.
מהחברה נמסר כי מוצרי "סוכרה דיאט" מובילים את קטגוריית הממתיקים ומהווים 72% משוק מוצרי הסוכרלוז בישראל. עוד נמסר כי קטגורית הממתיקים על בסיס סוכרלוז בישראל מהווה שליש משוק הממתיקים, וגדל בשנה האחרונה ב 36% (על-פי נתונים סטטיסטיים).
קרדיטים:
משרד פרסום – רגב קויצקי: מנהל קריאטיב- ערן ברקן, ארט דירקטור- בועז גולדנברג, קופי- שולי גלנץ, מפיקת משרד- מאיה גלאון, תקציבאית- ענת בובלצ'ן, מנהל לקוחות- גדי חייט.