"גרנייה" מעלה קמפיין אינטרנט באמצעות אידיאולוג'יק


חברת "גרנייה" מעלה בימים אלו קמפיין אינטרנט לרגל השקת צבעי שיער חדשים חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק.



ליאור שלום, סופרוויזר באידיאולוג'יק מסר "הקמפיין החדש נועד לתקשר את סדרת צבעי השיער החדשה על בסיס שמן זית."



במסגרת הקמפיין יעלה משחק הפונה לגולשות ובו הן יתבקשו לענות על מספר שאלות בנוגע למוצר. בכל יום עשר משתתפות אשר תענינה נכונה על 3 מתוך 5 שאלות יוכלו לזכות במוצר לטיפוח הפנים מבית גרנייה".



הקמפיין יעלה למשך שבועיים באתרי האינטרנט המובילים.



קרידיטים:


תקציבאי: דודי ישראלי, סופרוייזר: ליאור שלום, מנהל קריאייטיב: ג'וואד מבג'יש, מעצב: ירון יעקובסון.






אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל