"ד"ר פישר" מעלים שני קמפיינים לתכשירים לחורף

בימים אלו מעלה תשלובת "ד"ר פישר" קמפיין פרסומי בעיתונות לסדרות יו-לקטין וסדרת אלכוג'ל. הקמפיינים יעלו בתקציב של 500 אלף ₪ לכל קמפיין, באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן".



הקמפיין יכלול מודעות בעיתוני נשים, ירחונים ומוספי בריאות.



מהחברה נמסר כי הקמפיין בא לעלות את מודעות הציבור לתכשירי סדרת יו-לקטין המיועדת לטיפול בעור יבש, סדוק ומחוספס. ולסדרת אלכוג'ל המציעה את הדרך היעילה ביותר לשמירה על הגיינת הידיים וע"י כך הפחתה משמעותית בהידבקות במחלות החורף.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)