"דומינו'ס פיצה" מעלה קמפיין חורף בהשקעה של 2 מיליון ש"ח


רשת "דומינו'ס פיצה" מעלה קמפיין חורף גדול, לרגל השקת הפיצה החדשה תחת המותג "פיצה D- CRUST" ("די- קראסט"), בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקלים. הקמפיין יעלה החל מיום חמישי ה- 13/12/07 למשך חודשיים וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 9, תחת הסלוגן: "דומינו'ס די- קראסט חוויה מעוררת חושים אצלכם תוך 30 דקות". סרט הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון- גולדמן. במקביל, תעשה הפצה רוויה ודיוור ישיר למיליון בתי אב, פרסום באינטרנט ופעילויות קד"מ נוספות.


סרט הפרסומת שהופק לקמפיין, מציג שלוש דמויות, אשר כל אחת מהן מייצגת חוש אחר: האחת מייצגת את חוש הריח ובעלת אף גדול במיוחד, השנייה את חוש הטעם ובעלת פה גדול במיוחד והשלישית את חוש הראייה ובעלת עיניים גדולות במיוחד.


במסגרת הקמפיין, נעשה שימוש בחומר המודפס, בדמויות מצוירות הלקוחות מעולם גיבורי- העל, אשר יאויירו על גבי מגשי הפיצה וכן על גבי כל אמצעי הדיוור והקטלוגים אשר יהיו בנויים כחוברת קומיקס. כל אחד מגיבורי-העל בעל אופי, אישיות ואמירה המייצגת את כל אחד מהחושים.



אסף גרינברג, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה": "במהלך הקמפיין הקייצי נוכחנו לביקוש גדול בקרב צרכנינו, למוצר המבוסס על בצק דק. לאור ההצלחה הגדולה של קמפיין הקיץ, החלטנו גם בקמפיין החורפי להמשיך ולחדש על בסיס הבצק הדק". גרינברג מוסיף כי "בקמפיין הנוכחי, אנו יוצרים חוויה חדשה עבור הלקוח, המבדלת אותנו משאר החברות הפועלות בתחום. החוויה החדשה לא רק מציגה פיצה מקורית וייחודית, אלא גם מדגישה ומעוררת את שאר החושים המשתתפים באכילת הפיצה. כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של הרשת, שמנו למטרה לחדש כל הזמן, לייצר ולחזק חוויה ייחודית אצל כל אחד מלקוחותינו. אנו נמשיך לפעול בכל הרבדים על מנת להיות הראשונים בחדשנות ובשירות לא מתפשר".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)