"דיסקרט" יוצאת בקמפיין יום העצמאות לקידום ייצור כחול לבן

רשת אופנת הנשים המובילה "דיסקרט" משיקה לכבוד יום העצמאות קמפיין בכל ערוצי הטלוויזיה המסחריים שמטרתו העיקרית היא קידום נושא הייצור הישראלי- תוצרת כחול- לבן. הקמפיין הופק באמצעות משרד המדיה "בלומנקרנץ ושות'" בהשקעה כספית כוללת של כ- 1.5 מיליון ₪.



בקמפיין החדש, שיעלה לאוויר ביום רביעי (18.4) ויוצג במשך 4 ימים, תוצג קורין גדעון, פרזנטורית הרשת, לבושה בפריטים בצבעי כחול ולבן, כאשר ברקע נשמעת קריינית המדגישה את העובדה כי החברה מייצרת כחול- לבן.



רשת "דיסקרט" המונה 62 סניפים, קיימת כבר למעלה מ-30 שנה והיא בין חברות האופנה היחידות בארץ המייצרות בישראל, תוצרת כחול- לבן.



ג'קו גבאי, בעלים ומנכ"ל רשת "דיסקרט" מוסר: "הקמפיין שאנו משיקים לקראת יום העצמאות בא להדגיש את החשיבות הרבה לתוצרת כחול- לבן בישראל. רוב חברות האופנה בישראל מייצרות מחוץ לגבולות ישראל,


דבר שאמנם מוזיל את העלויות אך מוזיל גם את האיכות, את ההתאמה למזג האקלים הישראלי ולקהל הצרכנים בישראל. אנו מאוד גאים בתוצאה שיצאה ואנו חושבים כי זה קולע בצורה מדויקת למסר שרצינו להעביר, על אחת כמה וכמה ביום ההולדת 70 של מדינתנו".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)