"הומלס" חוזר לזירה עם הסלוגן: "שחור! גדול! ועובד חזק!"

הלוח האינטרנטי "הומלס" www.homeless.co.il עלה בקמפיין ארצי חדש ומשולב, בהיקף של כ-800,000 ₪. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מומה, עלה תחת הכותרת: "שחור! גדול! ועובד חזק!" וכלול פרסום חוצות מאסיבי, באמצעות 'מגה בס' – פרסום ענק העוטף את כל צידו של האוטובוס, וכן פרסום בתחנות הרדיו האזוריות.



אפי סופר, מנכ"ל משרד הפרסום מומה: "'הומלס' הוא הלוח האינטרנטי הראשון, הוא פורץ דרך וייחודי בנראות ובנועזות שלו. הצבע השולט באתר הוא שחור והוא אינו חושש להיות מוביל וחדשני. הלוח אינו צריך להתאמץ ולמכור את עצמו באופן מתיפייף, כולם מכירים אותו ובסופו של דבר אחוז העסקאות הנסגרות בו הוא הגבוה ביותר. זה מה שהקמפיין שלנו אומר – גם אם האסוציאציה לוקחת אתכם למקום אחר, ואלו הסיבות שהובילו אותנו לבחור במדיה החדשנית והבולטת כל כך".



עוד הוסיף סופר כי "הומלס כבר מזמן אינו לוח העוסק רק בדירות וניתן למצוא בו הכל – החל מפריטים יד שנייה, מכוניות, דרושים, הצעות עבודה, חיות מחמד, חוגים ופנאי, עסקים, שירותים ועוד. הלוח האינטרנטי נותן "קריצה" גם לעבר הגולשים הנאמנים, באמצעות סלוגן חדש המגדיר אותו כמו שרק הוא יודע להגיד: "הומלס, לוח לחולי לוח".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)