"היקף שוק מכירות הצעצועים לקראת חנוכה מוערך בכ- 160 מיליון ₪. כ- 20% מכלל מכירות הצעצועים בישראל." כך אמר אתמול דורון פלד, מנכ"ל חב' "צעצועי אילנית", במסיבת עיתונאים שערכה החברה.
חברת "צעצועי אילנית" תשיק לקראת חג חנוכה 6 מותגי צעצועים לבנים ולבנות:
- "קריפי קולורס" – ערכות לבנים לייצור חרקים. הסדרה כוללת 4 מוצרים, תנור לייצור חרקים, ערכה לריסוק וטחינת חרקים, ערכת תבניות החרקים וערכה למילוי למפעל החרקים.
- ליין חדש של בובות "בייבי בורן" – בובת המשחק היחידה המבצעת פעולות שונות הדומות לתינוק ללא צורך בסוללות (עוצמת עיניים, בוכה, אוכלת, שותה, עושה צרכים בסיר, טובלת באמבטיה ועוד..)
- בובת "בראץ" – לאחר שנה של הפסקת היצור בובות ה"בראץ'" והסרתן מהמדפים, חוזרות בובות ה"בראץ" ובגדול עם עשרה דמויות חדשות של המותג.
- משווק ע"י "צעצועי אילנית" וחב' ""PMI – סדרת "IN MY POCKET" – סדרת הצעצועים הממותגת מס' 1 באירופה. בשלב הראשון ישווקו 2 הסדרות הראשונות לאיסוף כלבים וחתולים מדגמים שונים.
- "צעצועי אילנית" וחב' ""PMI – הלהיט האחרון לבנים "גורמיטי 2" – סדרת שליטי הטבע הכוללת 4 דמויות מרכזיות – שליט האדמה, שליט הים, שליט האוויר ושליט היער.
- סדרת בובות "לה לה לופסי" – בובות כפתורים ב- 8 דגמים שונים.
"צעצועי אילנית" וחב' ""PMI ישקיעו בהשקת 6 סדרות הצעצועים הנ"ל כ- 1.5 מיליון ₪ (בפעילות קד"מ, אינטרנט ופרסום).
שוק הצעצועים בישראל מוערך בכ- 950 מיליון ₪ בשנה. כ- 75% מהצעצועים ממותגים.