"כרמית"מעלה קמפיין קיץ לרגל השקת סדרת מוצרים חדשה כחלק מסדרת "ממתקי הקסם של לני"

חברת הממתקים "כרמית", עולה בקמפיין קיץ גדול, לרגל השקת סדרת המוצרים החדשה הכוללת: סוכריות מרובעים, חטיפי הקפאה מרעננים , סוכריות על מקל במילויים שונים ומרשמלו .


הקמפיין יעלה היום ה- ‏01/07/2009 למשך כשבועיים וישודר בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו- 24 .



הקמפיין של "כרמית" שנקרא "ממתקי הקסם של לני". "לני איש הממתקים", הדמות המאוירת שמובילה את קו המוצרים ואת הקמפיין, נבנתה על בסיס דמותו הצבעונית של לני סאקסטין העומד בראש כרמית.



תקציב הפרסום : מיליון ₪.


אנימציה: פיצ'יפוי אנימציה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)