"לוכסויז'ן" בקמפיין לקולקציות משקפי השמש של TOM FORD ו- ROBERTO CAVALLI לקיץ 2009

חברת "לוכסויז'ן", מקבוצת החברות "לפידות" בקמפיין פרסום חדש לקולקציות משקפי השמש לקיץ 2009 של מותגי העל TOM FORD ו- ROBERTO CAVALLI.

קמפיין הפרסום יכלול שילוט חוצות בפריסה ממוקדת בצמתים ודרכים ראשיות במרכז הארץ וכן פרסום במגזינים. הקמפיין יעלה ל- 10 ימים.



סך ההשקעה בקמפיין כ- 700,000 ₪.



הקמפיין יורכב מויז'ואלים שונים מתוך הקמפיינים הבינלאומיים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)