רשת אופנת הצעירות "לוצ'י" עולה בקמפיין לקולקציית סתיו-חורף 2010-11 בכיכובה של הפרזנטורית רותם סלע ובאמצעות משרד הפרסום מקאן בוטיק. הקמפיין, בהשקעה כוללת של כ-750 אלף שקל יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מקומית, רוסית וערבית, מגזיני נשים, אופנה ובידור, פרסום בנקודות המכירה ודיוור ישיר. את הקמפיין מובילה השחקנית ומגישת הטלוויזיה רותם סלע, המשמשת כפרזנטורית המותג עונה שישית ברציפות. שכרה לעונת החורף עומד על 160 אלף ₪. רשת האופנה "לוצ'י" נרכשה בשנת 2007 על ידי משפחת לוין, בעלת קבוצת "קרייזי ליין". החברה מתמחה בייצור ושיווק של אופנה טרנדית לצעירות, ומונה כעת 35 חנויות בפריסה ארצית.