"לוקסאוטיקה ישראל" חתמה על חוזה בלעדיות עם רשת "אופטיקנה" לשיווק מותג "סלבטורה פראגמו"


חברת "לוקסאוטיקה ישראל", נציגתה של "לוקסאוטיקה" העולמית, חתמה על הסכם בלעדיות עם רשת "אופטיקנה" לשיווק משקפי השמש ומסגרות הראייה של מותג היוקרה "סלבטורה פראגמו". החל מחודש ינואר 2008 ישווקו משקפי המותג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.




לדברי מנכ"ל רשת אופטיקנה, מאיר רסין: מדובר במיני מהפכה. מכיוון שהמותג "סלבטורה פראגמו" נחשב לאחר ממותגי האופטיקה היקרים בעולם האופטיקה מעתה הוא יהפוך מעתה לנגיש וזמין יותר עבור קהלים חדשים בישראל המעוניינים ליהנות מאיכות החומרים, ייחוד העיצוב והגימור וההקפדה המאפיינים את המותג מזה שנים. הפנייה המיוחדת לקהלים צעירים תחנך את הצרכנים כבר מראשית דרכם לסטנדרטים גבוהים של עיצוב ואיכות בכל הקשור לרכישת למשקפי שמש".



"לוקסאוטיקה ישראל" היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים. הרשת מגלגלת מחזור של 180 מליון ₪ בשנה ומועסקים בה 400 עובדים. הרשת מחזיקה בנתח שוק של 18% משוק האופטיקה הישראלי.



אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)