"מדטון" עולה בקמפיין לעידוד שימוש במכשירי שמיעה באמצעות שמעוני-פינקלשטיין FCB

חברת "מדטון" המתמחה בייבוא ושיווק מכשירי שמיעה מתקדמים וציוד רפואי, עולה בקמפיין תדמיתי המעודד את השימוש במכשירי השמיעה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. הקמפיין בהיקף כמיליון ש"ח מבוצע על ידי משרד שמעוני-פינקלשטיין FCB .



בקמפיין מוצג לראשונה מכשיר השמיעה Epoqהמהווה בשורה פורצת דרך לאנשים בעלי קשיי שמיעה. המכשיר משלב לראשונה חיבור אלחוטי לטלפון הסלולארי, למכשירי ה- MP3 ולמחשב האישי באמצעות טכנולוגיית Bluetooth.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)