הקמפיין יעלה לראשונה בערוץ 2 בתכנית האוכל "מאסטר שף" בשלב התחרויות שמתחיל הערב ויככבו בו נתן בשבקין וסהר שורש פליטי תכניות הריאליטי במטרה לחזק את הסלוגן : טעם ישראלי הקולע לכולם מה שמזוהה עם ישראליות.
"מעדני מיקי" יצרנית הסלטים המצוננים מהמובילות בישראל יוצאת בקמפיין פרסומי חדש
בהשקעה של 3 מיליון שקל שיעלה לראשונה הערב בתכנית מאסטר שף בערוץ ה-2 עם גמר האודישיינים ותחילת התחרות. תזמון הקמפיין לתכנית נועד לקשור את הסלטים של "מעדני מיקי" לתכנית המייצגת טעם טוב ואנין באוכל. בקמפיין מככבים נתן בשבקין המנצח בתכנית הריאליטי "הישרדות איי הפנינה" וסהר שורש מ"היפה והחנון".
על הפקת הקמפיין החדש מנצח משרד הפרסום "הביילינים" בבעלותם וניהולם של האחים גיל ואורי ביילין. הקמפיין מתוכנן להעלות במהלך החודשים אוגוסט וספטמבר בערוצים 2 ו- 10 בטלוויזיה.
שולי חן מנהל תחום השיווק ב "מעדני מיקי" אומר כי "בחירתם של בשבקין וסהר נעשתה
בגלל השינויים המתרחשים בשוק הסלטים המצוננים המתחזק בקרב הצרכנים הצעירים במגמה שהולכת ומתחזקת לאחרונה. אנו מזהים את פלח השוק של הצעירים היום כמובילי דעת קהל בקביעת הבון טון בטעמים במזון כמו גם בתחומים אחרים. זהו שינוי שצריך לזרום איתו ולהגיש לצעירים בישראל את הטעם שהם הכי אוהבים לצד איכות מעולה ".