חברת מרוול קוסמטיקה קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק בשמי אנטוניו בנדרס בישראל. השבוע יוצאת החברה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת שני בשמי SPIRIT לגבר ולאישה. קמפיין הפרסום יעלה בטלוויזיה, בשלטי חוצות ובאתרי אינטרנט ויימשך כעשרה ימים. תקציב "מרוול קוסמטיקה", מנוהל בידי משרד הפרסום 'אשל שיבר' . עלות הקמפיין היא כ- 1.5 מיליון שקל. סרט הקמפיין הנועז מלווה בסלוגן if you have SPIRIT" ". לשיטתו של אנטוניו בנדרס, הסגנון הלטיני הבלתי ניתן לעצירה זקוק לסימוכין גם בתחום הבישום. בנדרס מאמין כי עולם הבישום זקוק לניחוחות אשר ישקפו את כל הפיתויים הספונטאניים אשר יוכלו לכפות את עצמם על יתר התרבויות, כסימוכין ייחודי המעורר תחושות של חום, כוח ומגנטיות של דמות ייחודית. אי לכך החליט הכוכב הלטיני להשיק את הניחוחות הנושאים את שמו, והסולגן המלווה את פרסומם קובע מפורשות שלכולנו מוכרח להיות ספיריט. הפרזנטור לבשמים הוא כמובן הכוכב הלטיני עצמו. הבשמים החדשים מתאפיינים בניחוח אוריינטלי,חושני, חמים, לוהט, עוצמתי ופרובוקטיבי.