"מרוול קוסמטיקה" עולה בקמפיין פרסומי להשקת בשמי אנטוניו בנדרס בארץ


חברת מרוול קוסמטיקה קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק בשמי אנטוניו בנדרס בישראל. השבוע יוצאת החברה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת שני בשמי SPIRIT לגבר ולאישה. קמפיין הפרסום יעלה בטלוויזיה, בשלטי חוצות ובאתרי אינטרנט ויימשך כעשרה ימים.



תקציב "מרוול קוסמטיקה", מנוהל בידי משרד הפרסום 'אשל שיבר' . עלות הקמפיין היא כ- 1.5 מיליון שקל.



סרט הקמפיין הנועז מלווה בסלוגן if you have SPIRIT" ". לשיטתו של אנטוניו בנדרס, הסגנון הלטיני הבלתי ניתן לעצירה זקוק לסימוכין גם בתחום הבישום. בנדרס מאמין כי עולם הבישום זקוק לניחוחות אשר ישקפו את כל הפיתויים הספונטאניים אשר יוכלו לכפות את עצמם על יתר התרבויות, כסימוכין ייחודי המעורר תחושות של חום, כוח ומגנטיות של דמות ייחודית. אי לכך החליט הכוכב הלטיני להשיק את הניחוחות הנושאים את שמו, והסולגן המלווה את פרסומם קובע מפורשות שלכולנו מוכרח להיות ספיריט.



הפרזנטור לבשמים הוא כמובן הכוכב הלטיני עצמו. הבשמים החדשים מתאפיינים בניחוח אוריינטלי,חושני, חמים, לוהט, עוצמתי ופרובוקטיבי.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל