"מרוול קוסמטיקה" עולה בקמפיין פרסומי להשקת הבושם החדש- Lotto


חברת "מרוול קוסמטיקה" יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת הבושם החדש לגברים ונשים- Lotto.



תקציב "מרוול קוסמטיקה", מנוהל ע"י משרד הפרסום "אשל שיבר" עלות משוערת של הקמפיין הינו כ- 150 אלף דולרים, והוא ילווה בקמפיין טלוויזיה.



אורי בילט, מבעלי "מרוול קוסמטיקס" מוסר: "בשנים האחרונות עובר שוק הטיפוח תהליך של שינוי. מידי שנה רושמת קטגוריית מוצרי הבישום והטיפוח גידול של כ- 20%, והיא נחשבת לקטגוריה בעלת שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר".



הבושם החדש Lotto בעל ניחוח ספורטיבי, והוא מיועד לגברים ונשים ספורטיביים, אנרגטיים שבטוחים בעצמם.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)