"ניסאן" יוצאת בשני קמפיינים למותג בהיקף ההשקעה הנאמד במליון דולר



"ניסאן", יוצאת השבוע, בשני מסעות פרסום, באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד".


האחד – למכונית המשפחתית ניסאן "טידה" והשני – לרכב עבודה /שטח ניסאן "נבארה", בהשקעה כוללת של כ- 1 מליון דולר.



קמפיין ניסאן "טידה", שיעלה תחת הכותרת: "ניסאן טידה משפחתית, עם מרחב פנימי ענק" יכלול: סרטוני טלוויזיה, בערוץ 2, 10 וערוץ 9 הרוסי ומודעות פרסום בעיתונות הארצית. קמפיין ניסאן "נבארה", שיעלה תחת הכותרת "למי קראת טנדר?" יכלול: שילוט חוצות בפריסה ארצית.




קרדיטים:


סופר וויזר – קרן אשכנזי. תקציבאי – ירון פרל. קריאטיב – רובי ניסן. קופירייטר – מורן אלתרמן.


ארט דירקטור – שרון כהן.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל