"עונות" משיקה קמפיין פרסום בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪

רשת האופנה "עונות", מעלה קמפיין פרסום בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪ לרגל השקת קולקציית חורף 2013 בכיכובה של הזמרת והיוצרת מארינה מקסימילאן קרני. מארינה נבחרה, זו הפעם השישית ברציפות (שנה שלישית), לשמש כפרזנטורית של החברה, שכרה מוערך בכ- 750 אלף ₪ לשנה. הקמפיין יעלה לאוויר ב- 1 באוקטובר באמצעות משרד הפרסום "publicis" ויכלול: שני סרטונים בטלוויזיה, פריסה רחבה בעיתונות ומהלך במדיה הדיגיטלית.


הקמפיין ימשיך לתמוך בהבטחה המותגית של "עונות" להפוך את הלקוחה שלה למאושרת, תחת המסר הפרסומי: "Wear Your Smile ,no matter what" לפיו החיוך הוא הפריט האופנתי היפה ביותר שאישה יכולה לעטות על עצמה, בכל סיטואציה.


במסגרת הקמפיין יעלו שני סרטונים המציגים את מארינה בסיטואציות יומיומיות משעשעות: בסרטון הראשון הרכב של מרינה נתקע ומעלה עשן מה שלא גורם לה להסיר את החיוך מפניה. בסרטון השני מרינה נאלצת לפתוח סתימה בכיור, ולמרות שהמים משפריצים עליה היא עדיין מחייכת.


שירלי צ'אושו, מנהלת השיווק של רשת האופנה "עונות": "מארינה נבחרה לפני למעלה משלוש שנים להיות הפרזנטורית של עונות בזכות העובדה שהיא מייצגת בצורה מושלמת את אישיות המותג: אישה צעירה, סוחפת, שופעת נשיות ובטחון עצמי, אוהבת את עצמה ואוהבת להתלבש. מאז כניסתה של מארינה לתפקיד, המותג נהנה מצמיחה מתמדת במודעות והן מגידול משמעותי במכירות וכך הפך בשנים האחרונות למותג מוביל בקטגוריה. מארינה מזוהה מאוד עם המותג עונות ותורמת רבות להצלחתו ולכן אנחנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה הזה ולצעוד יחד לעבר הצלחות נוספות".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)