"עיר ללא אלימות": הקמפיין יוצא לדרך



ממשלת ישראל והקרן לידידות יעלו בקמפיין ארצי מאסיבי נגד אלימות, כחלק מהפעלת התכנית הלאומית "עיר ללא אלימות" המופעלת ב- 12 רשויות מקומיות בישראל. סבב ראשון של הקמפיין, שעלותו נאמדת בכ- 800 אלף ₪, יעלה במדיה הארצית והמקומית ויכלול שילוט חוצות, ג'ינגלים ברדיו, באנרים באינטרנט ומודעות בעיתונות.


עבודת הפרסום נעשתה ע"י חטיבת הפרסום של ארד תקשורת בהנהלת נירה שניידרמן, ארט: פזית קוזוקין, פלנינג: שמוליק קייטניק.


הרעיון מאחורי הקמפיין הוא למשוך את תשומת הלב הציבורית ולנסות ולטפל בבעיית האלימות בדרך שגורמת להלם ולזעזוע ראשוני". סדרה של קללות המאפיינות את הישראלי הממוצע בהתנהלותו בכביש, למשל, מציגה מראה מול החברה הישראלית וגורמת לזעזוע בקרב הצופים והמאזינים.



בפרויקט שותפים הקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין, התומכת בתכנית בסכום של כ- 2 מיליון דולר לתקופה של שנה וועדת השרים למאבק באלימות בראשות המשרד לביטחון פנים בסכום של כ- 10 מיליון ₪.



בראש ועדת ההיגוי הלאומית של התכנית עומד מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי ושותפים בה כלל משרדי הממשלה העוסקים בנושא ונציגי הקרן לידידות. הפרויקט מופעל ב- 12 רשויות מקומיות: אילת, חדרה, טבריה, רמלה, נתניה, עכו, מעלה אדומים, אשקלון, רהט, נצרת עילית, בת-ים ובשבוע שעבר הצטרפה רשמית גם העיר לוד. בכל הרשויות הללו יעלה קמפיין פרסום במדיה המקומית.



לקמפיין הארצי יתלוו אירועי השקה ברוב הרשויות המקומיות שצוינו לעיל, כאשר אירוע ההשקה המרכזי יתקיים ב- 8.1.08, יום ג', בשעה 19:00 בעיר רמלה בהשתתפות השר לביטחון פנים, נשיא הקרן לידידות ועוד.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן
נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM