"פרימור" בקמפיין פרסום למיצי הרימונים והתפוזים

חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", תעלה בקמפיין פרסום תדמיתי נרחב, במרכזו מיצי הרימונים והתפוזים של החברה תחת הסלוגן "זה לא אנחנו זה התפוזים/רימונים". הקמפיין הקמפיין יכלול שילוט חוצות בפריסה ארצית, סרטוני חסות בערוצים 2, 10 ו- 24 וכן פעילות במדיה החברתית ופעילות סלולר. הקמפיין בהיקף כספי של 1.5 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA.



מיץ התפוזים ומיץ הרימונים של "פרימור", נחשבים כיום למיצים המובילים והפופולאריים ביותר של החברה. המיצים, סחוטים וטבעיים, עשויים מ-100% מיץ, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר נמכרים בבקבוקים 250 מ"ל, 750 מ"ל ו- 1 ליטר. פרימור ממשיכה לשמור על הסלוגן המוכר המלווה אותה בשנים האחרונות: "זה לא אנחנו זה התפוזים".



לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת תחום בשיווק השוק המקומי ב"גניר-פרימור": "לקראת ראש השנה וחגי תשרי אנו שמחים להציע לצרכנים את המיצים המוכרים והאהובים ולחזק את ההובלה שלנו בזכותם בשוק המשקאות".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)