"פרימור" בקמפיין פרסום לסדרת מיצים חדשה

חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", תעלה בקמפיין פרסום נרחב, במרכזו סדרת מיצים חדשה של מיצים, 100% מיץ מרכז לרגל הקיץ, בשלושה טעמים ייחודיים ומרעננים: תפוזים-אננס, אננס-אשכוליות ותפוזים-פסיפלורה. הסדרה החדשה תלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, סלולר ובמדיה החברתית, בהיקף כספי של .52 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA.



סדרת המיצים החדשה מבוססת על ערכי המותג "פרימור", המתמחה במיצים טבעיים סחוטים. המיצים החדשים עשויים מ-100% מיץ, ללא חומרים משמרים וללא סוכר. הטעמים החדשים יהיו זמינים בחודשי הקיץ וישווקו במהדורה מוגבלת, בבקבוק של 1 ליטר שעוצב באופן ייחודי עבור פרימור.



לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת תחום בשיווק השוק המקומי ב"גניר-פרימור": "כמותג המוביל בתחום המיצים הסחוטים אנו שמחים לגוון ולרענן את מקרר המיצים בשלושה טעמים חדשים, ייחודיים ומגוונים לעונת הקיץ החמה. המיצים מבוססים על מיצי התפוזים והאננס האהובים והמוכרים של פרימור, מלווים בפירות קיץ נוספים להעשרת הטעם וליצירת מיץ מפתיע ומרענן לצרכן הישראלי".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)