"פרמה גורי" עולה בקמפיין למותגים "פיטוציאן" ו"פיטואקסיל" בהשקעה של חצי מיליון ש"ח

חברת "פרמה גורי", יבואנית המותגים "פיטוציאן" ו"פיטואקסיל", יוצאת בקמפיין פרסום תחת הסיסמה: "לעצור את הנשירה – לחדש את הצמיחה", בהשקעה כוללת של יותר מחצי מיליון ש"ח.



הקמפיין, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום אינסנטיב, יעלה לאוויר ב- 15 באוקטובר 2007. הקמפיין יכלול פרסומות במדיה הכתובה ובאינטרנט וילווה במבצע אטרקטיבי לצרכן בתקופת הקמפיין ברשתות הפארם, בתי המרקחת והטבע.



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל