"פרשוואנס" בקמפיין אינטרנט מעורר שיחה להשקת הדור הבא של המגבונים הלחים

אם היו מציעים לכם מוצר חדשני ומתקדם שגם מנקה, גם מזין וגם מגן על הטוסיק של התינוק שלכם – לא הייתם קופצים על המציאה? קבלו את בייבידה, מתקן שטיפה מיוחד לתינוקות.


לרגל השקת סדרת המגבונים החדשה, יוצאת חברת פרשוואנס בקמפיין אינטרנט חדש באמצעות חברת twisted, שמציע להורים את הפתרון האולטימטיבי: בייבידה. מתקן שטיפה מיוחד לתינוקות. כמו הבידה למבוגרים, גם הבייבידה מאפשר להורים לרחוץ את הטוסיק של התינוק בצורה מושלמת. נשמע דמיוני? ובכן…


הבייבידה הוא מוצר עתידני,שיכול להיות החלום הרטוב של כל אמא, אך בפועל לא יכול להתקיים במציאות...פרשוואנס מציעה את הפתרון הקרוב ביותר לבייבידה – סדרת מגבונים חדשנית מבוססת על מרכיבים טבעיים, לניקוי, הזנה והגנה על עור התינוק. המגבונים החדשים של פרשוואנס מאפשרים להורים בחירה במגבון המתאים ביותר, על פי הצרכים הייחודיים של התינוק. הרעיון שעומד מאחורי הסדרה הוא שהמגבונים לא רק מנקים אלא גם מזינים ומגנים על עור התינוק


כל הפרטים באתר www.freshones.co.il


הפעילות כוללת קמפיין באנרים, פרה-רולים, פעילות ברשתות חברתיות ובזירות השיחה.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)