חברת "קודקוד" מרחיבה את פעילותה ומשיקה לקראת פסח סדרת משחקי טלויזיה תחת המותג PLUG & PLAY. מהחברה נמסר כי הסדרה החדשה זכתה להצלחה בינלאומית: רשת וול מארט, אמריקן און ליין לילדים, טויס אר.אס. ארה"ב, המועצה הקנדית לבחינת משחקים, עיתוני הורים, עיתון הסבים והסבתות ציינו את PLUG & PLAY כאחד המשחקים המובילים והמוצלחים בחג המולד האחרון.
אלי דגני מנהל השיווק של חברת "קודקוד" מוסר: החברה נותנת מענה איכותי ומשפחתי למגרש הבידור הביתי שהשתנה בשנים האחרונות. באמצעות סדרת משחקי הטלויזיה המשפחתית מתכוונת החברה להרחיב את פעילותה בתחום ולתת מענה לתרבות המתפחת של "גיימינג", בין מבוגרים וילדים.
הסדרה החדשה הינה משחק טלויזיה לכל המשפחה, בהשראת גל הראטרו שאינו פוסח גם על עולם המשחקים הקלאסיים.