"קודקוד" בנסיון להרחבת פעילותה. משווקת לראשונה משחקי טלויזיה לכל המשפחה

חברת "קודקוד" מרחיבה את פעילותה ומשיקה לקראת פסח סדרת משחקי טלויזיה תחת המותג PLUG & PLAY. מהחברה נמסר כי הסדרה החדשה זכתה להצלחה בינלאומית: רשת וול מארט, אמריקן און ליין לילדים, טויס אר.אס. ארה"ב, המועצה הקנדית לבחינת משחקים, עיתוני הורים, עיתון הסבים והסבתות ציינו את PLUG & PLAY כאחד המשחקים המובילים והמוצלחים בחג המולד האחרון.



אלי דגני מנהל השיווק של חברת "קודקוד" מוסר: החברה נותנת מענה איכותי ומשפחתי למגרש הבידור הביתי שהשתנה בשנים האחרונות. באמצעות סדרת משחקי הטלויזיה המשפחתית מתכוונת החברה להרחיב את פעילותה בתחום ולתת מענה לתרבות המתפחת של "גיימינג", בין מבוגרים וילדים.



הסדרה החדשה הינה משחק טלויזיה לכל המשפחה, בהשראת גל הראטרו שאינו פוסח גם על עולם המשחקים הקלאסיים.

אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)