"קולגייט" עולה בקמפיין באמצעות Y&R



מותג "קולגייט" עולה בקמפיין גדול לרגל השקת משחת השיניים החדשה – "קולגייט טוטל פרופשיונל קלין", בהשקעה מדווחת של 2.5 מיליון דולר, תחת הסיסמא המובילה: "קולגייט, המומלצת ביותר על ידי רופאי השיניים".


הקמפיין החדש, אשר עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום " Y&R", עלה לאוויר בימים אלו, בסרטון פרסום באורך 30 שניות בערוצים 2 ו- 10, בקמפיין אינטרנט ובשילוט בנקודות המכירה.


הקמפיין החדש מתבסס על טכניקה של טסטמוניאל (עדות), ומציג את עדותה של ד"ר אסתי דוידוביץ, רופאת שיניים מוסמכת, המסבירה על תופעת הצטברות החיידקים על השיניים.



לדברי שרון סמרי לזרוביץ, מנהלת שיווק חטיבת "קולגייט": "מגמת הבריאות צוברת תאוצה בכל העולם ובתחומים מגוונים לרבות היגיינת הפה. בארץ ניתן למצוא לכך ראייה בצמיחת סגמנט המשחות הבריאותיות ב- 11.2% בשנה החולפת לעומת אשתקד, ובהיותו הסגמנט הגדול ביותר כעת. קולגייט טוטל מובילה סגמנט זה עם 46.2% נתח שוק.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל