"קסיופיאה" יוצאת במהלך אסטרטגי ופותחת רשת פרימיום של מרכזי אירועים במוקדי כח בארץ

"קסיופיאה", מרכז האירועים במרינה הרצלייה פיתוח, מתכננת פתיחת שלושה מרכזי אירועים ברמת פרימיום פלוס, בשלושה מוקדים בארץ. לאחר מחקר מקיף של תחום האירועים הפרטיים ובחינה כלכלית של שוק הכנסים ואירועי האינסנטיב. מתכננת החברה להקים, במהלך 2008-9, מתחמי אירועים וכנסים בהשקעה של כ- 12 מיליון ₪.




לדברי צפריר גינסברג מנכ"ל "קסיופיאה": "לנוכח העלייה ברמת החיים בישראל בשנים האחרונות ולצד העלייה באיכות וסגנון הבילוי, נוצר צורך הולך וגדל לאתרי אירועים איכותיים לאירועים פרטים ועסקיים . חזרתן של חברות ההי טק לתמונה בתחום האירועים פותח בפנינו שוק גדול לתחום אירועי הפרימיום.



לפני 20 שנה כשהקמתי את אתר האירועים הראשון בארץ בקיבוץ. "אירועים בכפר", ואחריו את "פרובינציה" בקיבוץ גליל ים, השוק הרים גבה.


ההצלחה הייתה מטאורית. תוך שנתיים, לאחר שהקיבוצים השכנים ראו את ההצלחה שלנו באירועים בכפר . החלה ההעתקה של הקונספט על ידי גורמים שונים .


גם הפעם אנו מתכננים הכנסת נורמות וסגנונות אירועים חדשה כולל במקומות שלא חשבו עליהם בקונטקסט של מקום לקיום אירוע.כל זאת לצד יכולות ארגון וניהול המתקדמות ביותר בענף. וניסיון מצטבר בניהול רשתות.


החזרה בשנים האחרונות לנוחות ול"מזגנים" והנטישה הטוטלית של אירועי היוקרה ופרמיום את הדשאים ,הפרדסים וכל האתרים החקלאים , נותנת לשוק האירועים היוקרתיים זריקת מרץ ועניין בחיפוש אתרים חדשים.



אנו חווים בקסיופיאה – אומר צפריר- עלייה דרמטית בפנייה של זוגות מהפריפריה ,הרחוקה מהרצלייה ומחוף הים המקום בו אנו מצויים. מובן שמדובר בקהל המבין איכות ומוכן לשלם עליה. לאחר בדיקה, מרכזי האירועים אותם אנו מקימים ימוקמו בירושלים, חיפה, ועוד אתר במרכז תל אביב.



מסקר שנערך ע"י "קסיופיאה" ניתן לראות -63% המתחתנים בשנת 2007 התחתנו בגן לעומת 37% שהתחתנו באולם. דבר זה נובע בשל מחסור באתרים מתאימים לאולמות במרכזי הערים, הלקוחות נאלצים לגרור את אורחיהם למקומות רחוקים ולעיתים לא מוסדרים רשויות.


עוד עולה מהנתונים בסקר כי שוק האירועים הפרטיים בישראל מגלגל כ-8-5 מיליארד דולר בשנה ופועלים בו כ-800 בתי עסק. מנתוני ההתפלגות על פי אזורים עולה כי רוב אולמות וגני האירועים בארץ מרוכזים באזור תל אביב השרון והמרכז (39.1%) ובאזור חיפה והצפון (26.1%).


מהסקר עולה כי שוק האירועים העסקיים בישראל מתרכז במתחמי אירועים בבתי המלון ובמתחמי אירועים יוקרתיים במיוחד. חברות ההי-טק וחברות המובילות במשק מייצרות לשוק כ- 20% מהכנסתו.


ממוצע הזוגות הנישאים בישראל עומד על כ-40 אלף מתחתנים בשנה, כאשר מרבית הגברים מתחתנים בגילאי 25-29, והנשים בגילאי 20-24, עוד עולה בסקר כי קיימת עלייה משמעותית ברצון של יהודים ברחבי העולם לבוא ולהתחתן בישראל. רוב האירועים הפרטיים מחו"ל מגיעים מצרפת ,אנגליה וארה"ב.

אולי יעניין אותך

אביבי מטבחים מתחם בני ברק צילום אמיר אליסיאן
IMG-20240414-WA0023
ליאור לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
קבוצת SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
הדמייה קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)