"קרסו מוטורס", יוצאת בקמפיין לדגמי הקרוסאובר של ניסאן: "קשקאי" ו-קשקאי+2"

השבוע, יעלה מסע פרסום רחב היקף, לרכב המנהלים ניסאן "קשקאי" ולרכב המשפחתי "קשקאי +2", בהשקעה כוללת של כ- 1 מיליון דולר.



הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד" , תחת הכותרת :"ניסאן קשקאי – תתנהל אחרת", יכלול: סרטוני טלוויזיה בערוץ 2 ערוץ 10 וערוץ 9 הרוסי, הממחישים את ביצועיו המרשימים של הניסאן קשקאי, שאוהב "לשחק" עם העיר כמו סקייטבורד ויודע להתאים עצמו לכל סיטואציה בעיר.



בנוסף, יעלה קמפיין אינטרנט, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, המקומית ובמגזיני רכב ופנאי ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ.



רועי שחורי, מנהל מותג ניסאן ב"קרסו מוטורס", מוסר: "הקונספט הפרסומי של הקמפיין, חושף את היכולות והביצועים המרשימים של הניסאן קשקאי המוכיח עצמו כרכב מנהלים עירוני מיוחד, המתאפיין בעיצוב חיצוני בולט של רכב פנאי-שטח, נוחות נסיעה ואבזור עשיר ועדכני".



לדבריו: "בנוסף, חושף הקמפיין, את יכולותיו של הקשקאי+2 המשפחתית – הגרסה המורחבת של "ניסאן קשקאי", המיועדת למשפחות צעירות, הפתוחות לריגושים וחושבות מחוץ ל"קופסה", במחיר הטוב ביותר בקטגוריה, בגרסת 4X4 עם 7 מקומות, המשלבת מרחב פנימי ענק, עיצוב חדשני וחוויית נהיגה מעולה".



מוסיף שחורי: " הקרוס אובר העירוני של ניסאן, הושק בישראל לפני כשנה וחצי, הפתיע בהצלחתו הגדולה בעולם, כאשר זכה לציון הגבוה ביותר במבחני ריסוק, שבעקבותיו, נוצר ביקוש אדיר. בשנת 2008, נמכרו בישראל 967 מכוניות מדגם זה."

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)