חברת קרסו מוטורס יבואנית רנו – ניסאן, יוצאת בקמפיין רחב שמטרתו המרכזית היא אחריות לאיכות הסביבה.
הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" בתקציב הנאמד בכ – 100 אלף דולר, הכולל מודעות בעיתונים, פליירים ללקוחות, סטיקרים, אינטרנט ומסע קידום רחב, תחת הסיסמא: "נוהגים לשמור על הסביבה" .
אסף ספקטור סנמכ"ל השירות בקבוצת קרסו מוסר כי המטרה המרכזית להנחיל הן ללקוחות והן לצוותי העבודה והמנהלים במרכזי השירות ערכים של אחריות לסביבה.
לדבריו: מעבר להתחייבות בתנאי הסף הנוקשים של המשרד לאיכות הסביבה תתחיל קבוצת קרסו להשתמש בחומרים ירוקים כגון כיסוי מושב מתכלה, כיסוי הגה מתכלה וכיסוי רצפה מתכלה בכל אחד ממרכזי השירות שלה.
עוד מוסיף ספקטור: "קרסו מצטרפת לשוחרי איכות הסביבה, במטרה לצמצם צריכת אנרגיה, ושמירה על סביבה ירוקה. במסגרת זו תקים הקבוצה מרכזי שירות ירוקים והיא פועלת לקבלת תקן בינלאומי ISO14001, לניהול סביבתי המפרט המחייב עמידה בחוקים בנושא איכות סביבה ואקולוגיה ויישום מדיניות סביבתית. לדבריו: עם קבלת תו התקן, יערכו בארגון, הדרכות בנושא לכל עובדי החברה ופעולות מנע ותיקון למען איכות הסביבה.