"שרוטונים" משיקה תוכנית שבועית חדשה

השרוטונים, עם למעלה מ-140 מיליון צפיות, נכנסת לראשונה בישראל לתחום הלייב והחלה לאחרונה להוביל את המהפכה בעולם הרשתות חברתיות ושידורי הלייב בישראל ובעולם.



חברת "שרוטונים" היא מבין הראשונות בארץ שזכו להשתמש במוצר החדש של פייסבוק אשר נקרא "פייסבוק לייב" דרך האפליקציה החדשה שתושק בקרוב "פייסבוק mentions" שהייתה עד לאחרונה פתוחה רק לסלבריטאים הגדולים בעולם.



"שרוטונים לייב" לארח סלבריטאים ופוליטיקאים מהשורה הראשונה שצפויים להגיע למשרדי "שרוטונים" בשבועות הקרובים. אותם אורחים מזהים את הפוטנציאל שיש בפלטפורמה על מנת להגיע לקהל רחב כאשר "שרוטונים" היא חברה אשר אינה תלויה תחת אף גוף שידור.


התוכנית משודרת בימי חמישי בשעה 17:00 בעמוד הפייסבוק הרשמי.


שחר בר דוד מנכ"ל ומייסד "שרוטונים" מסביר : "חברת 'שרוטונים' זיהתה את הפוטנציאל הטמון בשידורי הלייב בפייסבוק , בימים אלו אנחנו בשיחות עם מספר לקוחות מסחריים לפעילות גולשים אשר ישתלבו בתוכנית בדרכים מקוריות.אותם אנשים אשר עומדים בראש הפרמידה רוצים להגיע לקהל הלקוחות בצורה אחרת וחדשנית ושרוטונים לייב מביאה מוצר שאין שני לו."

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)