"תדיראן "Carrier תעלה מחר בקמפיין שילוט חוצות

" תדיראן Carrier" יצרנית ומשווקת מערכות מיזוג לבתים ועסקים יוצאת בקמפיין חוצות "תדיראן אינוורטר עם אפקט מכת הקור" לקידום סדרת האינוונטרים החדשה לקיץ 2009. עלות הקמפיין כ -1.5 מיליון ₪ ויעלה בפריסה ארצית באמצעות שלטי בילבורד ושילוט בגשרים מרכזיים של חברת מקסי מדיה ורפיד . את הקמפיין מפיקים משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין יעלה מחר, 23/7/09 למשך 12 ימים.



רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק של " תדיראן : Carrier " מזגני תדיראן אינוורטר החדשים עונים על הצורך של הצרכן הישראלי להרגיש מיד עם הפעלת המזגן את אפקט "מכת קור" , במיזוג רציף , בפעולה שקטה ובעיצוב חדשני יוקרתי ומיוחד, זאת לצד צריכת חשמל נמוכה (מדד אנרגטי class A) . לתדיראן מספר דגמי אינוורטר הכוללים מזגנים החל מתפוקה של 10000 BTU (1 כ"ס), ועד 26000 BTU

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)