"תדיראן גרופ" השקיעה כ – מליון וחצי שקל בקמפיין חסות

קבוצת "תדיראן גרופ" יצאה בימים אלה בקמפיין חסות בערוצים 2, 10 ו-24 שבמרכזו, קולקציית המקררים המתקדמים של המותג בלומברג, תחת המסר המוביל: "Blomberg – בהרמוניה עם הטבע". הקמפיין בהיקף של כמליון וחצי שקל.



פעילות תקשורתית זו של מקררי בלומברג מהווה המשך לפעילות התקשורתית להשקת קו המוצרים חדש של המותג, שהינם ידידותיים יותר לסביבה. מוצרי בלומברג זוכים שנה אחר שנה בפרסי Plus x – התחרות הגדולה ביותר בגרמניה לשוק מוצרי האלקטרוניקה, המעניקה חותמת איכות ואמינות בתחומי חדשנות ועיצוב.



"תדיראן גרופ" נמנית עם החברות המובילות בישראל בתחום מוצרי הצריכה בכלל ובתחום מוצרי החשמל ופתרונות המיזוג בפרט. בין היתר החברה משווקת את המותגים אמקור, תדיראן, אמנה, קריסטל, בלומברג, AEG, Viking, De Dietrich, .KitchenAid.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)