R3 עולה בקמפיין אינטרנט אינטראקטיבי לחג הפורים

בהמשך לקמפיין אינטרנט האינטראקטיבי של וולנטיינס דיי, המשחק "הדרך הבטוחה למיטה של R3" ששחקו בו בלמעלה מ 70 מדינות, כולל בארה"ב, אירופה יפן, תיאלנד ועוד, חברת קונדומי R3 עולה עם קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי לחג הפורים באתרים עכבר העיר ו- ONE.



במסגרת הקמפיין יעלה משחק נושא הפרסים "מבחן המיטה של R3" אשר מטרתו להביא את הזוג למיטה בדרך המהירה ביותר. שני הזוכים שיביאו את הזוג למיטה בזמן הקצר ביותר יזכו בשעונים יוקרתיים של ארמני.



בנוסף, תצא החברה בפעילות קד"מ לחג, במסגרתה תיתן חברת קונדומי R3 חסות למסיבות פורים של אוניברסיטת חיפה והמכללה למנהל. במסיבות יסתובבו דיילות שטח של קונדומי R3 במועדונים ויחלקו אלפי קונדומים לחוגגים. היקף ההשקעה בקד"מ: 150,000 אלף ש"ח.



לדברי שרה גולדמן, מנהלת מוצרים – OTC בחברת 'אגיס', חג הפורים הינו חג בו הקהל הצעיר חוגג ומבלה וחברת קונדומי R3 רואה בו הזדמנות להעביר לקהל יעד זה את המסר של מין בטוח והחשיבות של ההקפדה על שימוש בקונדום.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)