R3 בקמפיין לרגל הוולנטיינ'ס


Ready Bear הינו מהלך שיווקי מקורי לכבוד הוולנטיינ'ס דיי, של ניאופרם מוצרי צריכה, משווקת מותג הקונדומים הגרמני, R3 ושל סוכנות הדיגיטל גרייט. המהלך, הפונה לקהל הצעיר, מבוסס על התובנה כי הצעירים, בעיקר במפגשים הראשונים עם בני זוג, לא רוצים להיתפס כלהוטים מדי לקיום יחסי מין (עם 'קונדום בכיס'), אך גם לא רוצים לפספס את הספונטניות ולא להיות מוכנים בעת הצורך. הפתרון שמציג הקמפיין, הוא דובון חמוד, המכיל כיס מאחור (תפור בגוף הדובון) , ובו קונדום של R3 לשימוש ברגע בו שני בני הזוג מוכנים.


הדובון יוצע למכירה במהדורה מיוחדת ומוגבלת לוולנטיינ'ס דיי באתר ייעודי של 3 R במחיר של 39 שקלים בלבד.


המהלך הקודם של גרייט ל- R3 , בכיכובן של האחיות מלול, זכה ב-2 פרסי ארד בתחרות הפרסום הבינלאומית LIA , בקטגוריית הקראפט: פרודקשן דיז'יין ועריכה.




אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)