Rami-Lee יוצאת בקמפיין פרסום רחב בהשקעה של מיליון ש"ח

Rami-Lee יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום רחב היקף להשקת קולקציית חורף 2008 הכולל שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הכתובה הארצית והמקומית, קד"מ, הפקת קטלוגים ועוד הנאמד במיליון ₪ .



מהחברה נמסר כי הייחוד השנה יהיה בכך שהופק קטלוג ייחודי במסגרתו צילומי האופנה של הפרזנטורית מיכל אמדורסקי משולבים בעולם מאויר בתוך סיטואציות ומקומות מגוונים בחיי היום יום. הקטלוג יופץ לכ- 40,000 נשים בהריון החברות במועדון הלקוחות של הרשת, וכן ללקוחות בסניפי הרשת.



לדברי רועי מזרחי, סמנכ"ל השיווק של Rami-Lee: "בשנתיים הקרובות אנו מתעתדים לפתוח סניפים נוספים, שיאפשרו לנשים בהריון בכל הארץ ליהנות מהאופנה החדשנית והאיכותית של רשת Rami-Lee".



כיום מונה רשת 'Rami-Lee' 22 סניפים ברחבי הארץ, הרשת הינה בבעלותו המלאה של רמי מזרחי, וקיימת כרשת חנויות עצמאית מאז שנת 2001. המותג 'Rami-Lee' קיים בארץ משנת 1971.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל