חברת האינטראקטיב REDHEAD מעלה בימים אלו קמפיין חדש לשח"ל תחת הכותרת "מקשיבים ללב שלך גם בבית", בתקציב של 50,000$.
לקמפיין הנוכחי קדם קמפיין אינטרנט מוצלח גם הוא בניהול REDHEAD, קמפיין מוצלח אשר בחברה טוענים כי הוא היה הטוב ביותר לעומת מדיות אחרות.
גיא פורה מנכ"ל REDHEAD: "הופתענו לטובה מהקמפיין לשחל מכיוון ששברנו מוסכמות מסוימות.האינטרנט נתפס כמדיום של צעירים שעובד בעיקר על קהלים צעירים יותר. הקמפיין של שחל פונה לאוכלוסיה בוגרת יותר (גילאי 45 ומעלה) ובכל הצלחנו להשיג תוצאות טובות יותר מעיתונות ומדיות אחרות."
קרדיטים:
מנכ"ל REDHEAD: גיא פורה
קריאטיב : אולגה בולוטין
תקציבאית : רותם צרפתי
מנהל לקוח: אריאל נגר