REDHEAD מעלה בימים אלו קמפיין חדש לשח"ל בתקציב של 50,000$

חברת האינטראקטיב REDHEAD מעלה בימים אלו קמפיין חדש לשח"ל תחת הכותרת "מקשיבים ללב שלך גם בבית", בתקציב של 50,000$.



לקמפיין הנוכחי קדם קמפיין אינטרנט מוצלח גם הוא בניהול REDHEAD, קמפיין מוצלח אשר בחברה טוענים כי הוא היה הטוב ביותר לעומת מדיות אחרות.



גיא פורה מנכ"ל REDHEAD: "הופתענו לטובה מהקמפיין לשחל מכיוון ששברנו מוסכמות מסוימות.האינטרנט נתפס כמדיום של צעירים שעובד בעיקר על קהלים צעירים יותר. הקמפיין של שחל פונה לאוכלוסיה בוגרת יותר (גילאי 45 ומעלה) ובכל הצלחנו להשיג תוצאות טובות יותר מעיתונות ומדיות אחרות."



קרדיטים:


מנכ"ל REDHEAD: גיא פורה


קריאטיב : אולגה בולוטין


תקציבאית : רותם צרפתי


מנהל לקוח: אריאל נגר


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל