REDHEAD מעלה בימים אלו קמפיין חדש לשח"ל בתקציב של 50,000$

חברת האינטראקטיב REDHEAD מעלה בימים אלו קמפיין חדש לשח"ל תחת הכותרת "מקשיבים ללב שלך גם בבית", בתקציב של 50,000$.



לקמפיין הנוכחי קדם קמפיין אינטרנט מוצלח גם הוא בניהול REDHEAD, קמפיין מוצלח אשר בחברה טוענים כי הוא היה הטוב ביותר לעומת מדיות אחרות.



גיא פורה מנכ"ל REDHEAD: "הופתענו לטובה מהקמפיין לשחל מכיוון ששברנו מוסכמות מסוימות.האינטרנט נתפס כמדיום של צעירים שעובד בעיקר על קהלים צעירים יותר. הקמפיין של שחל פונה לאוכלוסיה בוגרת יותר (גילאי 45 ומעלה) ובכל הצלחנו להשיג תוצאות טובות יותר מעיתונות ומדיות אחרות."



קרדיטים:


מנכ"ל REDHEAD: גיא פורה


קריאטיב : אולגה בולוטין


תקציבאית : רותם צרפתי


מנהל לקוח: אריאל נגר


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)