REDHEAD מעלה קמפיין חדש לDVD שרק השלישי


חברת האינטראקטיב REDHEAD הפיקה קמפיין מיוחד לDVD של הסרט שרק השלישי. הקמפיין יוצא בקריאה לגולשים "לפתוח את הלב בחג הזה ולאמץ תינוק". לפעילות הוקם מינסייט מיוחד אשר מאפשר רכישת הסרט והורדת עמודי צביעה. הקמפיין עולה באתרים נבחרים בתקציב של 30,000$.



קרדיטים:


לקוח: גלובס יונטייד


מנכ"ל REDHEAD – מנכ"ל גיא פורה


סמנכ"ל לקוחות : ענבל זילברקלנג


תקציבאיות: רותם צרפתי


מדיה: שני שושן


מעצב: סשה קורינמן


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל