REDHEAD מעלה קמפיין חדש לDVD שרק השלישי


חברת האינטראקטיב REDHEAD הפיקה קמפיין מיוחד לDVD של הסרט שרק השלישי. הקמפיין יוצא בקריאה לגולשים "לפתוח את הלב בחג הזה ולאמץ תינוק". לפעילות הוקם מינסייט מיוחד אשר מאפשר רכישת הסרט והורדת עמודי צביעה. הקמפיין עולה באתרים נבחרים בתקציב של 30,000$.



קרדיטים:


לקוח: גלובס יונטייד


מנכ"ל REDHEAD – מנכ"ל גיא פורה


סמנכ"ל לקוחות : ענבל זילברקלנג


תקציבאיות: רותם צרפתי


מדיה: שני שושן


מעצב: סשה קורינמן


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)