REDHEAD מעלה קמפיין ראשון לחברת GRIP

חברת האינטראקטיב REDHEAD מעלה בימים אלו קמפיין ראשון לחברת GRIP תחת הכותרת GRIP-Looking at you בתקציב של 45,000$.



REDHEAD-מ נמסר כי את הקמפיין תוביל זו העונה החמישית ברציפות שרי גבעתי "אשר הגיעה במיוחד לצילומיו מלוס אנג'לס, והוא עוסק בעולם המציצנות, תכונה אשר אינה "נתפשת" כחברתית מעודדת, אך היא תופעה שמגיל קטן מייצרת סקרנות, ריגוש, פנטזיה."



גיא נקש, מנכ"ל החברה: "חברת גריפ מאמינה שהאינטרנט הוא ערוץ התקשורת של המאה ה-21, והחשיפה המקסימלית לקהל שלנו נמצאת שם, לכן אנו שמים את כל יעדינו בו."



קרדיטים:


לקוח: גריפ


ניהול קריאטיב והפקה:סטודיו אביבית-vitvit רושה


צילום: אייל נבו, סטיילינג: דורין אטיאס, איפור: ליאור גרין, איפור: נטשה דנונה


מנכ"ל REDHEAD – מנכ"ל גיא פורה


סמנכ"ל לקוחות : ענבל זילברקלנג


תקציבאיות: שני שושן


מדיה: שני שושן


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)