REDHEAD תעלה קמפיין חדש ליריד המותגים חורף 2007

חברת האינטראקטיב REDHEAD מעלה בימים אלו קמפיין חדש ליריד המותגים חורף 2007 – ,תחת הסיסמא: "יריד המותגים – זול יותר מבחנויות".



הקמפיין אשר מורכב מבאנרים אשר משלבים בתוכם קטעי וידאו וקריינות יעלה במספר אתרים בתקציב מדווח של 70,000$.



יריד המותגים הנערך זו השנה השישית ויערך בתאריכים 15-17 בנובמבר בביתן 1 בגני התערוכה תל אביב.



קרדיטים:


לקוח: ניצן קירשנבאום הפקות


מנכ"ל REDHEAD – מנכ"ל גיא פורה


סמנכ"ל לקוחות : ענבל זילברקלנג


תקציבאיות: רותם צרפתי


מעצב: אבי ששון


מדיה: שני שושן


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)