נטע אלחימסטר, פרזנטורית רשת הטיפוח והאיפור SACARA, התייצבה אמש, לרגל חג הפורים בסטודיו לצילום בת"א, לרגל קמפיין פורים 2019, שתעלה הרשת במהלך חודש פברואר, בתקציב של כ 100 אלף ₪, להשקת סדרת מוצרים חדשה. אלחימסטר פגשה על הסט את נטלי גולברי, מנהלת השיווק של הרשת, שזו סיפרה לה שבדיוק חזרה מפגישות עסקים במיאמי, שם הצליחה להגשים את אחד מחלומותיה העסקיים – לפתוח סניף ראשון של מותג בגדי הים שלה בננהוט.
בין השתיים התנהלה שיחה על אופציה לשיתוף פעולה ראשון בין SACARA לחנות בננהוט: מכירת מוצרי קופה של טיפוח ואיפור המתאימים לשימוש בחוף הים, בסניף שייפתח במיאמי.
לשם כך, נטלי ארזה לנטע מזוודת איפור מלאה במוצרים של הרשת המתאימים לכל נופשת ומשתזפת על החוף על מנת לבחון את האופציה.