SCHWEPPES מעלה את קמפיין הברמנים הגדול

חברת יפאורה תבורי משווקת SCHWEPPES בישראל השיקה משקה "מיקסר" חדש לקוקטיילים SCHWEPPES RUSSCHIAN, המצטרף למשפחת משקאות "המיקסר" ביטר למון, טוניק, ג'ינג'ר אייל וסודה.



בהמשך להשקה הארצית יוצאת SCHWEPPESבאמצעות משרד הפרסום "הגלויה של שלי" בקמפיין הברמנים הגדול; קמפיין ריאליטי שנועד לחזק ולמצב את המותג בסצנת חיי הלילה.



קמפיין הברמנים של SCHWEPPES הינו פסיפס אנושי של חיי הלילה בישראל.


הקמפיין מורכב מטעמם הייחודי של ברמנים וברמניות המובילים את הסצנה הלילית, מחוויות אישיות ותמונות. כל אלה אפשרו לנו הצצה נדירה לחיי הלילה שלהם.



50 ברים מובילים, נבחרו על ידי "הגלויה של שלי" להוביל את קמפיין הברמנים הגדול.


כ- 100 ברמנים וברמניות מובילי דעה בסצנת הלילה הרכיבו קוקטיילים המבוססים על משקאות "המיקסר" של SCHWEPPES. הברמנים והברמניות צולמו ורואיינו במהלך עבודתם והתוצאה שהתקבלה היא קמפיין הברמנים של SCHWEPPES.



"הם צעירים, יפים, נמצאים באירועים הכי נחשבים, עובדים בברים המובילים והפכו למובילי דעת קהל" אומרת שלי רוקח מנכ"לית ומייסדת הגלויה של שלי על הפרזנטורים החדשים של SCHWEPPES " מעורבותם של הברמנים והברמניות בתהליך יצירת הקמפיין והנכונות של בעלי הברים לשיתוף הפעולה החל משלב הרכבת הקוקטיילים, החשיפה לאור המצלמות ושיתופו של הקהל עם חוויות אישיות שלהם יצרה אצלם נאמנות למותג.


מהלך שיתרום לביסוס את מעמדו של המותג בחיי הלילה בישראל.



טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה תבורי: "הכניסה למקומות הבילוי של חיי הלילה עם משקה חדש הינה פעולה מורכבת. המשקה החדש של Schweppes Schweppes Russchianאשר פותח בשיתוף ברמנים כדי להתאים לערבוב בקוקטילים, ובעיקר כמיקסר לוודקה, הוא משקה ייחודי ל Schweppes. על מנת להחדיר את המשקה החדש והייחודי יצאנו בשלב הראשון בקמפיין מגזינים ושלטי קירות ובשלב השני בנינו יחד עם הגלויה של שלי קמפיין ששילב פעילות גם מול בעלי הברים וגם מול הברמנים עצמם. שיתוף הפעולה והתגובות החיוביות שקיבלנו מהברמנים היו מעבר לציפיות ועל כך אני מודה להם".



קמפיין הברמנים של SCHWEPPES יעלה לאוויר במהלך חודש מרץ ויכלול 50 גלויות שונות. הגלויות יעלו בלמעלה מ 400 מקומות בילוי ברחבי הארץ.



תקציב קמפיין הגלויות בכיכוב הברמנים עומד על כ- 400,000 ₪.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)