see you מעלה קמפיין קיץ למותג בגדי הים החדש 'מרילין מונרו'

חברת see you מעלה קמפיין קיץ למותג בגדי הים החדש 'מרילין מונרו' בעלות של 200,000$



הקמפיין החדש תחת הסלוגן "מרילין מונרו" שיעלה בתחילת חודש אפריל יכלול קטלוג שיופץ ב- 500,000 עותקים, מודעות בעיתוני נשים, מודעות ברשת מקומונים, דיוור ישיר ופרסום באתרי אינטרנט שונים.



את הקטלוג שצולם באווירת שנות ה 60 מובילה הדוגמנית הגרמניה סווניה הולצמן (22) שהצטלמה ככפילתה של מרילין מונרו. הולצמן,שכיכבה בקמפיינים שונים במדינות אירופה הגיעה במיוחד לשם צילומי הקמפיין.



רמי בר אדון,בעלי חברת see you וזכיין המותג 'מרילין מונרו' :" קמפיין הפרסום הינו שלב ראשון בתהליך החדרת המותג 'מרילין מונרו' לישראל, כשהוא מכוון לפלח השוק של נשים בגילאי 25-50 ,שהשם מרילין מונרו מדבר אליהן. הבחירה בהולצמן כפרזנטורית של המותג היא בחירה מצוינת , היא בהחלט מצליחה להחיות את הדמות המיתולוגית באופן בולט ".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)