SentinelOne עולה בקמפיין טלוויזיה ראשון לחברת סייבר בישראל

SentinelOne משיקה קמפיין טלוויזיה ראשון לחברת סייבר בישראל. הקמפיין יעלה בערוצים 12,13 בשעות הפריים וירוץ עד הבחירות, יציג את "הכוחות הנסתרים"
המספרים את סיפורם של פושעי הסייבר הממוקדים בפריצות לארגונים – ומנגד מתאר כיצד מגינה
פלטפורמת
SentinelOne מפני
מתקפות סייבר.


במקביל
לקמפיין ה
TV בארץ, ירוץ הקמפיין גם בארה"ב בערוצים
המובילים-
CNN, CNBC, FOX, MSNBC ובדיגיטל ברחבי הפלטפורמות YouTube, LinkedIn, Facebook, Twitter ו- .Streaming

הקמפיין
מתמקד בחשיבות אבטחת הסייבר בעידן החדש, בתקופה של מתקפות סייבר מוגברות (
SUNBURST) ופעילות שיא של מקרי כופרה (דוגמת מקרה
שירביט). מטרתו המרכזית של הקמפיין היא העלאת המודעות לאבטחת הסייבר כדאגה קיומית
לארגון, ונועד להעלאת פרופיל החברה, לסייע לגיוס עובדים והגדלת מכירות.


הקמפיין
מגיע לאחר שנה משמעותית ביותר בתנופת הצמיחה של היוניקורן הישראלי, המוערך במעל ל 3
מיליארד דולר, לאחר השלמת סבב גיוס
F בנובמבר
2020, רכישת חברת
Scalyr המתמחה בניתוח נתונים בענן, מינוי
סמנכ"ל כספים גלובאלי לחברה לטיפול בשוק הציבורי, לקראת הצעד הבא המתוכנן של
החברה- הנפקה, כאשר רק לפני שבועיים נכתב בבלומברג על יציאתה הצפויה להנפקה עם
הערכת שווי של 10 מיליארד דולר.

[

רכש מדיה: מקאן דיגיטל

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)