SUPHERB עולה בקמפיין ל'סירופ סמבוקיד'

חברת SUPHERB המתמחה בפיתוח, יצוא ושיווק תוספי תזונה, עולה בימים אלו בקמפיין חדש ל'סירופ סמבוקיד', עם הסלוגן "לא מכניסים את החורף הביתה". הקמפיין אשר יעלה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בהיקף השקעה של כ- 500 אלף שקלים, יתמקד בכל ערוצי הרדיו האזורי, באינטרנט וקמפיין BTL. בנוסף יחולקו שוברי הנחה ללקוחות, בהתקשרות למחלקת ההדרכה של החברה 2535*.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)