רשת TAGWOMAN עלתה הבוקר בקמפיין פרסומי חדשני, במסגרתו תמתג מספר קרונות של רכבת ישראל – מיתוג פנימי וחיצוני – בדמותה של פרזנטורית הרשת אסתי גינזבורג בתמונות קמפיין החורף של המותג. בנוסף למיתוג הקרונות יבוא לידי ביטוי הקמפיין במיתוג תחנת הרכבת תל-אביב מרכז (סובידור) באמצעות פוסטרים מוארים ושילוט בכניסות וביציאות. פעילות TAGWOMAN ברכבת ישראל הינה לתקופה של כחודשיים.
סך ההשקעה בקמפיין הינו כחצי מיליון ₪.
יצוין כי תחנת סובידור – מרכז תל אביב נחשבת לתחנת הרכבת עם מספר הנוסעים הרב ביותר בישראל. מנתוני רכבת ישראל עולה כי בתחנת רכבת זו עוברים כ-24 אלף אנשים ביום ממוצע וסך של אנשים בחודש ממוצע. בקו הרכבת אשר ימותג על ידי TAGWOMAN נוסעים כ- 700 אלף אנשים בחודש.
אילן בז'ה, מנכ"ל רשת TAGWOMAN: "כרשת הפונה לקהל יעד צעיר, איכותי ואורבאני, אנו מחפשים באופן תדיר אחר אפיקי פרסום ייחודיים וחדשניים, אשר יתאימו לערכי המותג. אנחנו מאמינים בפלטפורמה של רכבת ישראל וסבורים כי הקמפיין ישרת הן את הרשת והן את ציבור נוסעי רכבת ישראל".