TAGWOMAN במיתוג רכבת ישראל באמצעות הפרזנטורית אסתי גינזבורג וקמפיין החורף של המותג

רשת TAGWOMAN עלתה הבוקר בקמפיין פרסומי חדשני, במסגרתו תמתג מספר קרונות של רכבת ישראל – מיתוג פנימי וחיצוני – בדמותה של פרזנטורית הרשת אסתי גינזבורג בתמונות קמפיין החורף של המותג. בנוסף למיתוג הקרונות יבוא לידי ביטוי הקמפיין במיתוג תחנת הרכבת תל-אביב מרכז (סובידור) באמצעות פוסטרים מוארים ושילוט בכניסות וביציאות. פעילות TAGWOMAN ברכבת ישראל הינה לתקופה של כחודשיים.



סך ההשקעה בקמפיין הינו כחצי מיליון ₪.



יצוין כי תחנת סובידור – מרכז תל אביב נחשבת לתחנת הרכבת עם מספר הנוסעים הרב ביותר בישראל. מנתוני רכבת ישראל עולה כי בתחנת רכבת זו עוברים כ-24 אלף אנשים ביום ממוצע וסך של אנשים בחודש ממוצע. בקו הרכבת אשר ימותג על ידי TAGWOMAN נוסעים כ- 700 אלף אנשים בחודש.



אילן בז'ה, מנכ"ל רשת TAGWOMAN: "כרשת הפונה לקהל יעד צעיר, איכותי ואורבאני, אנו מחפשים באופן תדיר אחר אפיקי פרסום ייחודיים וחדשניים, אשר יתאימו לערכי המותג. אנחנו מאמינים בפלטפורמה של רכבת ישראל וסבורים כי הקמפיין ישרת הן את הרשת והן את ציבור נוסעי רכבת ישראל".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)